Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. 2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese. 3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY Objednávka je přijata do 24 hodin. Potvrzení objednávky obdržíte automaticky ihned po objednání, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat. 4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY Pokud byla objednávka přijatá a zboží nebylo expedováno, lze objednávku zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží. V případě pozdějšího zrušení objednávky má dodavatel nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů spojených s expedicí zboží. 5) PLATEBNÍ PODMÍNKY Kupní cenu za dodávané zboží je možno, dle volby kupujícího, zaplatit hotově při převzetí zboží v prodejně prodávajícího nebo bezhotovostním převodem předem na základě e-mailového potvrzení, které zákazník obdrží po uskutečnění objednávky. Zálohové faktury, vystavuje prodávající kupujícímu na základě žádosti kupujícího. V případě zasílání zboží, je zboží zasíláno na dobírku a kupní cena je kupujícím placena přepravci nebo bezhotovostním převodem předem na základě e-mailového potvrzení, které zákazník obdrží po uskutečnění objednávky. 6) CENA ZA DOPRAVU 6a) CENA ZA DOPRAVU - Česká republika (pouze při nákupu na Benovo letadýlka.cz) Cena za dopravu v ČR se skládá z částky za doručení a z částky dle způsobu platby viz. tabulka.
Vysvětlivky: Balík na poštu - balík bude uložen na Vámi vybrané poště. Balík do ruky - obchodní balík doručený na Vaši adresu. 6b) CENA ZA DOPRAVU - Drobné zboží do 500,- kč - Česká republika (pouze při nákupu na Benovo letadýlka.cz) Drobné zboží (např. vrtulkové listy, hřídele, ložiska, suché zipy atd.) v hodnotě do 500,- kč zasíláme za 65,- kč poštovného jako doporučený dopis. Podmínkou je platba předem na účet. Objemné a dlouhé zboží (například kanopy, rotorové listy, ocasní trubky, bundy, židle a další) takto zasílat nelze. V takovém případě, kdy by bylo zboží nadměrné vyhrazujeme si právo odstoupení od objednávky a budeme zákazníka kontaktovat. 6c) CENA ZA DOPRAVU - Slovenská republika (platí při nákupu na Benovo letadýlka.sk i Benovo letadýlka.cz) Cena za dopravu na Slovensko se skládá z částky za doručení a z částky dle způsobu platby viz. tabulka. Balné ani jiné poplatky neúčtujeme.
6d) CENA ZA DOPRAVU pro servis Doprava servisovaných věcí zpět k zákazníkovi je vždy zpoplatněnana:
7) DODACÍ PODMÍNKY Dodací lhůta je od 2-14 dnů, není-li uvedeno jinak. Zboží, které je skladem a je objednáno do 10:00 v pracovní den, odesíláme v den objednání, jinak následující den. Ostatní nabízené zboží je v převážné většině expedováno v rozmezí 4-10 pracovních dnů. O případných delších dodacích lhůtách bude zákazník informován. V případě nedostupnosti zboží nebo delší dodací lhůty může zákazník stornovat objednávku telefonicky nebo e-mailem bez jakýchkoli sankcí z naší strany. 8) PŘEVZETÍ ZBOŽÍ (Odstoupení od kupní smlouvy) Převzetím zboží se rozumí převzetí zboží kupujícím od prodávajícího, nebo od přepravce . Kupující převzetím zboží stvrzuje svůj souhlas s reklamačními podmínkami prodávajícího. 9) VRÁCENÍ ZBOŽÍ (Odstoupení od kupní smlouvy) Kupující spotřebitel, který realizoval koupi na dálku, má právo v souladu § 53 odst. 7 Obč. z. odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena a realizována pomocí prostředků komunikace na dálku. Toto právo nelze uplatnit v případě osobního odběru zboží. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy doručit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí věci. Zboží je kupující spotřebitel povinen vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal včetně veškerého příslušenství, záručních listů a návodů. 10) REKLAMACE A ZÁRUKA Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Při prodeji zboží fyzickým osobám (nepodnikatelům), je poskytnuta záruční doba v délce 24 měsíců (§ 620 Občanského zákoníku č. 40/1964 Sb. v aktuálním znění). Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeným na prodejním dokladu, dodacím listě, nebo v záručním listu výrobce. Záruka se nevztahuje na: a) vady vzniklé neodborným používáním Spotřební materiál: Je-li obsahem balení či předmětem koupě spotřební materiál (např. baterie), bývá jeho obvyklá životnost 6 měsíců, není-li výslovně uvedeno jinak. Právo kupujícího reklamovat zboží v zákonné záruční lhůtě tím není dotčeno. Kupující však musí přihlížet k výše uvedeným skutečnostem, neboť záruka se nevztahuje na opotřebení způsobené obvyklým užíváním věci a nelze ji tak zaměňovat se životností výrobku. Životnost zboží představuje náchylnost k opotřebení způsobené obvyklým užíváním. Pokud zboží používáte (nikoliv vlastníte) déle než je obvyklá životnost, je pravděpodobné, že vzniknuvší vada je důsledkem běžného opotřebení, avšak není vyloučeno, že se skutečně jedná o záruční vadu. Prodávající vždy v odůvodnění případného zamítnutí reklamace uvede, zda se jednalo o vadu způsobenou obvyklým opotřebením. Postup při reklamaci: 1) Nejprve nás o reklamaci informujte telefonicky, e-mailem, či písemně. Předejdete tak situaci, kdy by reklamace byla posouzena jako neoprávněná, protože v takovém případě by Vám byl účtován poplatek ve výši nákladů na poštovné. Vždy se snažíme najít řešení pro Vaší plnou spokojenost. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace. 11) OSTATNÍ UJEDNÁNÍ Informace na webových stránkách jsou zčásti přebírány od třetích stran a mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornení. Provozovatel tedy nemůže bezvýhradně garantovat správnost jejich obsahu. Provozovatel obchodu nenese vůči jiné straně odpovědnost za škody, způsobené použitím informací z internetového obchodu nebo odkazovaných webových stránek, pokud nebyly tyto informace na základě přání zákazníka písemně potvrzeny ze strany dodavatele. Leona Vachková
|